Xarxes Socials
Ens trobaràs a Facebook, X, Instagram, Bluesky i TikTok. També pots subscriure't al canal de difusió de Whatsapp (https://quartdepoblet.es/ayuntamiento/articulos/servicio-de-whatsapp) per a rebre informació d'interés general del nostre municipi.
Els comptes institucionals de l’Ajuntament de Quart de Poblet en les xarxes socials són un canal per a transmetre informació que puga resultar d’interés públic per a la població, així com per a difondre l’activitat municipal.
Són, a més, un espai obert als comentaris de la ciutadania, sempre que es respecten les normes de participació establides per tal que la conversa siga respectuosa, tolerant i fructífera.
Normes de participació ciutadana
Els comentaris que no complisquen estos requisits seran eliminats pels administradors o administradores dels canals. En cas d’insistir en la publicació d’estos comentaris, l’usuari podrà ser bloquejat.
Ser pertinents, és a dir, no allunyar-se del tema tractat inicialment amb l’objectiu de crear confusió o contingut promocional. Els comentaris repetitius es consideraran ‘spam’ i es tractaran en conseqüència.
No tindre com a objectiu alimentar polèmiques, enganyar, desorientar o estafar la ciutadania.
Mantindre el respecte i no ofendre ni atemptar contra la dignitat ni l’honor d’altres persones. No es permetran comentaris amb contingut insultant, injuriós, difamatori, discriminatori, violent o amb llenguatge ofensiu.
No contindre dades de caràcter personal.
No violar cap llei de drets d’autoria ni de propietat intel·lectual.
Per a presentar reclamacions, queixes o suggeriments de forma oficial, s’usarà la Seu Electrònica (https://quartdepoblet.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=2626). També es poden comunicar incidències mitjançant l’app oficial de l’Ajuntament de Quart de Poblet:
https://play.google.com/store/apps/details?id=es.digitalvalue.quartdepoblet&hl=es_419
https://apps.apple.com/es/app/ayuntamiento-quart-de-poblet/id6477819977